#1 Mia Sheridan po raz pierwszy

Nigdy nie sądziłam,że pierwsza recenzja okaże się tak trudnym krokiem. Przez kilka nocy zastanawiałam się recenzją jakiej książki zadebiutować w tym świecie bez dźwięków i wtedy zrozumiałam że powinna to być powieść Mii Sheridan "Bez słów".

Moja przygoda z książkami tej autorki zaczęła się poniekąd z przymusu założonego na mnie przez Irenę z bloga Zapatrzona w książki , która dba o to bym nie omijała tych książek co kipią od różnych emocji ..Gdy wyruszyłam w przygodę( z) "Bez słów"odkryłam piękno emocji i uczuć nie znanych do tej pory lubującej się w kryminałach czytelniczki.

Archer,outsider z przymusu i wyboru oraz Bree szukająca ucieczki od własnych lęków, dwójka ludzi których połączyło jedno przypadkowe spotkanie a magiczna siła popchnęła ich w drogę podczas której odkrywają różne prawdy o sobie , uczą się siebie nawzajem. Czy ich drogi zostaną splecione a ich serca połączą się na zawsze?

 Mia Sheridan w piękny i bardzo prosty sposób ukazuje dwie różne drogi do podobnego celu ukazując przy tym pełną gamę uczuć i lęków ludzi chcących kochać i być kochanych .

Nie uciekaj ode mnie - zamigałem - Nie mogę cię zawołać. Proszę, nie uciekaj ode mnie

Bohaterowie są wykreowani świetnie, da się ich lubić od pierwszych stron , są prawdziwi , mają wady i dziwactwa ale to sprawia że widzisz w nich kogoś równego sobie i nie czujesz zazdrości gdy im się powodzi . Archer  pomimo braku doświadczenia a może dzięki temu że go nie ma i ma serce na dłoni jest największym plusem (nie wiem czy to nie za słabe określenie ) w powieści Mii . To jak dorasta , wychodzi ze swej skorupy  porywa od początku książki aż do jej ostatnich stron. W połączeniu z Ewolucją postaci Bree powstał przepiękny obraz dwójki poranionych ludzi szukających szczęścia niekoniecznie po najmniejszej linii  oporu (swoją drogą pod koniec Archer troszkę mi podpadł ale cóż i tak Love Him).Co do reszty postaci każda wnosi coś ciekawego i zaskakującego do historii naszej dwójki. Nie wiem kogo bardziej polubiłam ..sąsiadkę Bree z domku obok czy jej sknerającego szefa. ;) Jedno jest pewne każdy znajdzie tu kogoś kogo polubi, znienawidzi i pokocha.Autorka pozwala nam poznać przeszłość w bardzo płyny sposób czym nie zakłóca całej historii, wsiąkamy w nią stopniowo oswajając się z uczuciami Archera i Bree.


Podsumowując każdy powinien sięgnąć po te książkę żeby przeżyć historię miłosną jakże różną od dzisiejszych standardów literackich . Pokochajcie Archera i jego delikatność , Bree za upartość i ciekawość bez której  nie byłoby  ich  i wszystkich mieszkańców małego miasteczka którzy po latach potrafili wziąć odpowiedzialność za wszelkie zło z przeszłości . Szukajcie siły i piękna każdego dnia wszędzie dookoła  bo uczucie może cię podejść znienacka tak jak mnie na wieki rozbroiła ta książka a Mia Sheridan znalazła się na mojej liście ukochanych autorek .

Polecam wam całą twórczość Mii Sheridan z czystym sumieniem a już niedługo czeka  Was i mnie również niesamowite spotkanie  z kolejną powieścią Mii "Bez win". A no i oczywiście zabieram się za czytanie "Caldera" i "Eden" tej samej autorki wiec czekajcie na kolejne Recenzje ze świata Mii Sheridan

Pozdrawiam Wasza Marta

Komentarze

  1. Poradziłaś sobie wyśmienicie! Ja do dziś pamiętam swoją pierwszą recenzję :) To było niezwykle trudne zadanie. "Bez słów" nie czytałam, ale za to "Caldera" i "Eden" mam za sobą. Oj czytaj, bo warto! ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    Daria z Kraina Ksiażką Zwana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i świetnie poszło z recenzją. Pierwsze koty za płoty :-). Tej autorki jeszcze nic nie czytałam,ale za jakiś czas nie wykluczam spotkania z jej twórczością. Miłego czytania i pisania kolejnych recenzji. Pozdrawiam,
    Zaczytana do samego rana

    OdpowiedzUsuń
  3. I dałaś radę dziewczyno! :) mówiłam, że nie masz się czego bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh, jakie piękne rozpoczęcie... nie jestem pewna, ale ja chyba tez zaczęłam od Bez słow ;) super, bede obserwowac 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, jakie piękne rozpoczęcie... nie jestem pewna, ale ja chyba tez zaczęłam od Bez słow ;) super, bede obserwowac 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałaś rade ! super świetna recenzja jestem z Ciebie mega dumna ! i oby więcej tak wspaniałych recenzji !! Działaj bo naprawde warto i jesteś świetna w tym co robisz ! .
    Pozdrawiam Zaczytana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówiłam, że będzie dobrze. ;) Jak ja bym chciała pisać tak na początku. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz