Book Tag #1 Czekoladowo mi

Chocolate Book Tag


Dziś zapraszam na czekoladowy book tag , który łączy dwie miłości
do książek i czekolady .
Dziękuje za nominacje Ewelinie z bloga My fairy book world.



Poza "Królewną Mroku " Thiesler Sabine nie czytałam ostatnio nic 
co by wpadało w ten klimat.
Dla ludzi o mocnych nerwach.







W sumie to każda książka z pod pióra Sophie Kinselli. 
Uwielbiam lekkość i nutę zabawy w każdej, ale jeśli by wybierać
"Nie powiesz nikomu?" wygrywa
Na prawdę polecam 




W tym punkcie uważam podobnie jak Ewelina 
"Bez winy" Mia Sheridan  trzeba przeczytać i mieć .





Najbardziej roztopiła mnie "Dziewczyna o kruchym sercu" Elżbiety Rodzeń. 
Polecono mi ją, więc i ja z czystym sumieniem przekonuje was do niej 
z całego roztopionego serca.   



Zaskoczyła mnie książka "Stinger.żądło namiętności" Mii Sheridan. 
Nie spodziewałam się , że przypadnie mi tak do serca .






Jest kilka takich które mogę czytać miliony razy ale najbardziej kocham 
"Małego Księcia ".




Relaksują mnie książki lekkie więc tu znów wspomnę o Kinselli . 
"Mam twój telefon" i relaks gwarantowany.





Według mnie jest to seria Harry Potter:)
Każdy znajdzie tam coś dla siebie :D





To wykonania tego tagu nominuję; 

I każdego kto chce pokazać mi swoje książki pasujące do tego Tagu 


Pozdrawiam Wasza Marta

Komentarze

  1. A może nawet się skuszę. Skoro i tak nie mam weny na pisanie recenzji. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze masz wenę :D a ja chętnie podpatrzę co napiszesz :D

      Usuń
  2. <3 z poroma książkami mam podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z Harrym Potterem :)
    PS pozdrawiam i obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniy blog. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz