Podsumowanie 2016 roku + Top Najlepszych pozycji czytelniczych

Podsumowanie 2016 Roku


Moi drodzy ten rok był dla mnie przełomowy w kilku momentach. Nie zawsze były to wydarzenia miłe, ale co nas nie zabije to nas wzmocni i Ja w to wierze :D 
W tym kończącym się roku założyłam ten blog i za mobilizowanie mnie w tym temacie należą się podziękowania Claudii , Dorocie, Irenie, Agacie i Ewelinie oraz szalonej Oli :)
Dziękuje za każdą pomoc i radę i opiernicz też :D 


A teraz Moje Top Najlepszych książek 2016 roku    

1. "Jak Powietrze" Agata Czykierda Grabowska
2. Mia Sheridan (wszystkie wydane nie mogłabym żadnej wybrać)




 3. "Sny Morfeusza" K. N. Haner

 4."Światło w mroku" I.M.Darkss
 5."Pan Wilk i kobiety" Jarosław Wilk 
 6. "Piętno Midasa" Agnieszka Lingas-Łoniewska 
 7."Awaria Małżeńska" N.Socha i M.Witkiewicz
8. "Dotyk Północy" Adelina Tulińska 

To tak naprawdę tylko urywek książek, które wywarły na mnie wpływ w 2016 roku, mogłabym poszerzyć listę ale kto to będzie czytał :D 

Życzę Wam kochani aby ten nadchodzący rok był co najmniej dwa razy lepszy i weselszy niż kończący się rok. Zaczytanego Roku 2017 i samych radości w życiu, no i niesamowitych powieści w tym nadchodzącym roku a szykuje się ich mnóstwo :) 

Pozdrawiam wasza Marta 

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w nowym roku Kochana!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się co do Mii Sheridan i oczywiście Kaśki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio ciągle spotykam się z Dotykiem północy, chyba muszę spróbować :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że prowadzisz blo. Widać jak się rozwijasz! Awaria małżeńska nas połączyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Awaria małżeńska" to świetna komedia pomyłek, która zawiera w sobie sporo mądrości. W ubiegłym roku również zakochałam się w twórczości Mii Sheridan. :)

    Przy okazji pragnę zaprosić Cię do wyzwania "Grunt to okładka", które w tym roku rusza w nieco odświeżonej wersji. Tutaj więcej informacji: http://www.nieperfekcyjnie.pl/2017/01/podsumowanie-grudniowej-edycji-grunt-to.html
    Zaczytanego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz