"Niczyja Kwiat Magnolii" Anna Crevan Sznajder

Anna Crevan Sznajder 
"Niczyja
Kwiat Magnolii"
tom 1 
stron 94
"Kocham Japonię . Naprawdę.Zawsze marzyłam by ją zobaczyć"
-piszę bohaterka cyklu książek pt. "Niczyja"
Czy jej marzenie się spełni?
Co przyniesie jej podróż na drugi koniec świata?
Tego dowiecie się z "Kwiatu Magnolii"
-pierwszej z trzech części cyklu.


Takie słowa i piękna okładka z kwiatem magnolii ujęły moje serce a wizja podróży do Japonii, nawet jeśli tylko na stronach książki sprawiła mi ogromną przyjemność.
Moja wiedza na temat kultury Japonii nie jest duża, lecz od młodzieńczych lat uwielbiałam mangę i opowiadania wprost z niej wyjęte a dzięki tej historii ponownie wkroczyłam w ten magiczny świat.
Zapraszam was na podróż po Japonii, mam nadzieje, że Was również oczaruje historia Ann i Kise.

"Po burzowej nocy
Jutro
Znów będę wyczekiwać słońca...

Ann, polka pisząca opowiadania w których bohaterami są postaci z Mang a przede wszystkim z "Kuroko no Basket". Poznajemy ją w momencie podróży na konwenty mangi z ramienia wydawnictwa w którym wydaje. Los płata jej figla i na zatłoczonym korytarzu spotyka Blondyna z oczami w kolorze miodu podobnego do jednego z bohaterów jej opowiadań i jej ukochanej mangi. Niby nic dziwnego, w końcu konwenty to wylęgarnia miłośników cosplayów. Czy Kise okaże się prawdziwy? Czy uczucie wybuchające nagle między tym dwojgiem nie ugnie się pod naporem prawdy o nim ?
Właśnie, jaką prawdę skrywa Kise?
Kise, pojawia się znikąd i robi rozróbę w sercu i umyśle naszej Ann. Nie wiemy o nim wiele poza absolutnie podkreślonym przez niego fakcie , że niepodważalnie i na pewno jest hetero.
Jestem pewna, że będziecie chcieli poznać dalsze losy Ann i Kise'go. Ja czytałam z wypiekami na twarzy każdą scenę erotyczną. Wszystkie są napisane w dobrym tonie, aż chce się więcej. Opisy miejsc nie przeważają , ale jest ich na tyle dużo, że czujecie klimat zarówno Japonii jak i samego konwentu.
Bohaterowie "Niczyjej..." są wyraziści, każdy pojawiający się bohater wnosi coś od siebie, tworzy barwną historię w tle której rodzi się uczucie i zaczyna się piękna japońska wiosna.Miałam moment zawahania jeśli chodzi Kate przyjaciółkę Ann, ale mam nauczkę, żeby nie oceniać pochopnie nikogo... Coś czuje, że przyda się to na później:)

Podsumowując książka o uczuciu rodzącym się za kurtyną tajemnic i niedomówień a w tle piękno Japonii, której może być o wiele więcej.Dla każdego kto chcę odkryć miłość w ciut innym wydaniu. Autorka świetnie prowadzi historię i nie zabija zakończeniem tomu choć i tak jedyne czego chcesz po przeczytaniu to co będzie dalej? :D

Chętnie sięgnę po kolejne części serii a także po inne teksty autorki, która piszę lekko i przyjemnie i potrafi wciągnąć ciebie we własną wizje kreowanego świata :)

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania "Niczyjej.Kwiat magnolii" dziękuje Annie Crevan Sznajder         


Książka zalicza się do wyzwania czytelniczego #czytambopolskie

Komentarze

Prześlij komentarz